Son coses que m'apasionen. Acaba de facese público qu'hai polo menos 19 parientes directos d'Ötzi, l'home de les ñeves que s'atopara va pocos años nun glacial de los Alpes.
Recuerdo que, fai yá dómines, atopóse nun pueblu d'Inglaterra un descendiente directu d'un paisanu del paleolíticu que morriera, satamente, nel mesmu pueblu. Toi seguru que los dos amurniaben col mesmu cielu, que s'amoñaben coles mesmes frustraciones o allegríes, que perseguíen a moces de mena asemeyada, que, cuando borrachos, diben a mexar non al mesmu árbol, pero sí al mesmu sitiu onde taba un árbol en cada época.
Remítolos a la información dempués de pone-yos equí les primeres llinies de la mesma:
Ötzi, el «hombre de hielo»del Tirol, un cazador prehistórico que falleció desangrado hace unos 5.300 años después de que una flecha le atravesara el cuerpo y recibiera un golpetazo en la cabeza, tiene al menos 19 parientes vivos en la actualidad. Esta es la principal conclusión de un estudio genético realizado por el Instituto de Medicina Legal de la Universidad Médica de Innsbruck (Austria). http://www.abc.es/ciencia/20131015/abci-otzi-hombre-hielo-tiene-201310151235.html
(Por cierto, parezse a ún de Los Montes de Piloña que yo conozo)
No hay comentarios:
Publicar un comentario