L'Arribada


Estes últimes selmanes l'Arribada de Xixón vien ofreciendo a los asturianos y a los asturianistes un programa bayurosu d'actividaes (cine, llibros, música, conferencies, debates).

Nun cabe más que felicitalos pol so trabayu, ésitu y continuidá. Tamién felicitanos por disponer de xente capaz de facer les coses bien y con continuidá.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Que los d'Arribada dexen d'insultar a la xente.

Anónimo dijo...

Xuan, qué pena que felicites a esa gente que despreció y vilipendió a gente buena del PAS y que apoyes a esos arriberos o arribistas del PP que sólo utilizan la lengua asturiana para lo que les interesa, para medrar políticamente. No me estraña que luego los nacionlistas te critiquen. Esa gente que felicitas no solo no es nacionalista sino que encima no son trigo limpio.

Anónimo dijo...

En L'Arribada hai xente de toles ideoloxíes con una cosa en común, l'amor a la llingua'l País y a Asturies. Parez que fastidia que la xente faiga coses y se ponga d'alcuerdu pol bien del País. Igual los mesmos que critiquen a L'Arribada son los mesmos que tuvieron gran responsabilidá na salida de la Xunta Xeneral del únicu diputáu nacionalista que tuvimos nesti País. David Rivas, Berto Peña, Quevedo...etc etc nun son nacionalistes non, yeslo tu que nin emplegues la llingua nacional.

Anónimo dijo...

Corrupción na Arribada PP, ¿Quién usa un cargu públicu a costa del PP-Xixón pa obtener beneficios d'empreses privaes? ¿por qué nun s'investiga esti casu?