Disculpes pa los mios amigos ciclistes


Nun sé si yo me desplico mal o si, efectivamente, pásome un pelu o dos cola cuestión de los carriles bici en Xixón y otros (ver ensiertos). Asina que disculpes

En tou casu, lo que si me gustaría saber ye hasta ónde tamos d'alcuerdu, esto ye, si ta bien que los ciclistes anden peles aceres, ente los peatones, o non. Si l'acera ye'l sitiu normal de circulación de los ciclistes. Gustaríame sentir daqué sobre l'asuntu central de la cuestión.

Polo demás, otra vegada disculpes, y a disfrutar de los carriles bici (¿y de les aceres?).

3 comentarios:

pensionista dijo...

Claro que hay un gran problema, porque en lugar de crear un carril bici, lo que hacen es restar espacio a los peatones incluyéndolos en las aceras. Esto no son carril bici esto es en realidad una tomadura de pelo, tanto para el ciclista como para el peatón. En otros lugares los carriles bici, por ejemplo Burdeos, transcurren paralelos, pero separados, a la calzada. Y por ejemplo en la misma ciudad de Gijón existen tramos muy bien diferenciados y hay otros como en el caso de fomento que solo entrañan peligro y disgustos. Y es que no se puede desvestir un santo para vestir a otro.

Un saludo

pensionista

Miguel dijo...

A ver Xuan , yo participe n'algún d'esos alderiques , al rodiu de los carriles bici y llegaron a llamame repunante . Bueno la mio postura ye esta :
La bicicleta , tien que ganar espaciu na ciudá (por tolos temes que se quiera)a costa de los coches y non a costa de los peatones . Les aceres y zones peatonales son espacios de seguridá , pal peatón y ganaos por esti pal so disfrute . El peatón ye la parte mas numberosa y tamién mas débil . Repito la mio postura , si queremos una ciudá , mas saludable y con menos coches,baxemos nes cais a 30 klm/H la velocidá máxima y podrán dir les bicis pola calle tamién . Si se faen carriles bici , que se faigan al llau de les aceres o pela medianera la cai , pero non pol mediu como pasa nel fomento , el muro , carretera la costa , Torcuato Fernandez Miranda ....

Miguel dijo...

Voi ponete un par d'exemplos de carril bici mal fechu, que perxudica al peatón :

Si vienes pasiando de la playa Poniente pel fomentu hacia'l muelle ,al llegar al edificiu de Motonáutica, tengas la edá que tengas , tienes que subir o una rampa o unes escaleres.Porque l'acera que sigue per debaxo ye pa carril bici .Claro ta cuando pases l'edificiu y los talleres otra vez vuelta a baxar escaleres . ¿Eso ye normal? . Yo creo que non pero bueno, siguimos el paséu hacia'l muelle , y al llegar a la zona del Fomentín , resulta qu'hai unos bancos con unos arbolinos (la única solombra de tol paséu)pa sentase un pocu a descansar o sa lo que seya , pues van estos del Ayuntamientu y meten el carril bici pol medio los bancos , dexando de ser esti llugar zona tranquila y segura pa la xente qu'allí s'avera . ¿Esto ye normal ? podía siguir con mas exemplos , el carril bici pol mediu l'acera en Torcuato fernandez Miranda que naide nun utiliza o el de carretera la costa que debe pasar un ciclista cada 10 minutos . En fin lo dicho bicis si , menos coches por tolo que ya sabemos , pero l'espaciu les bicis a consta de los coches y non de los peatones .
Un saludu