Javier Fernández diz la verdá

Javier Fernández, candidatu a Presidente por el PSOE: "El empleo es lo que más importa a los socialistas" (medios, 13/09/10). Efectivamente l'empléu propiu, l'empléu de los socialistes, ye lo que más preocupa a los socialistes, por eso ocupen cada cachín de la sociedá (dende asociaciones de pas a asociaciones de vecinos, na faza de lo menor) pa que nada se-yos escape.

Porque si quisieren decir "(Frente a los demás) el empleo es lo que más importa a los socialistas" yá tendríen cerrao y inxamás se presentaríen a les elecciones. Porque nun hai más que ver la hestoria de la democracia (podíemos dir más atrás) pa saber que, cuando gobiernen, crez el paru (esto ye, disminuye l'empléu de los demás) como crecen les setes na seronda con lluvia y con bona temperatura.

1 comentario:

Foro de politica dijo...

Queria a parte de decirle que me encanta lo que escribe por su estilo directo, invitarle, si seria tan amable, a participar con alguno de sus articulos en este blog, en http://www.foropolitico.net. Un nuevo foro politico online, donde esperamos ver crecer a una comunidad importante de gente.

Gracias y un saludo