Carriles bici en Xixón


Recuerden los mios ensiertos del 10/06/2009 "Ciclistes que salten les riegles" y el más recién del 04/09/2010 "carriles bici". Llean despaciu, y dempués llean con atencion los comentarios de los llectores.

Y ahora miren les declaraciones de Alfonso Perona (un de los espertos en seguridá vial más reputaos d'España) n'El Comercio del 15/09/2010:


-¿Qué opina de la proliferación de carriles bici?

-Soy bastante crítico con muchos de los carriles bici de Gijón porque se han hecho quitando sitio a los peatones. Deben quitar espacio a las grandes avenidas y no a las aceras. Al peatón no hay que tocarle su espacio, porque además vamos a restarle la parte más bonita de una ciudad, que es ver a la gente pasear. Los carriles bici deben construirse en vías de alta ocupación para proteger a los ciclistas de los coches y quitando espacio a la calzada.

2 comentarios:

Ciclista BTT dijo...

La opinión d'esi señor ye diametralmente opuesta a la suya anque coincidan (yo tamién) en que'l diseñu de los carriles bici en Xixón ye puxarra.
Veses nidiamente lleendo'l so enllaz anterior, qu'usté nun tien nin puñetera idega de lo que ye xugase la vida con una bici nes cais d'una ciudá como pue ser Xixón.
Acusar de pseudoecoloxistes y pro-moral zapateril a la xente que furrulamos en bici por esta ciudá, faime sentir profunda vergoña d'haber votao al so partíu.
Equí l'únicu problema qu'hai ye falta d'educación vial ya escesu de políticos incompetentes y charranes.

Siento si el mio comentariu ye un poco duru. Salú

Xosé Nel dijo...

Toi con BTT en que, Xuan, desconoces dafechu el dispreciu xabaz de peatones y automovilistes (sí, ¡hailos qu'hasta aparquen enriba'l carril, como pue vese tolos díes énte les naves y concesionarios nel cruce de Juan Carlos I cola Avda. Príncipe de Asturias!) pa colos sufríos "seudoexoloxistes" que nos xugamos lliteralmente la vida enriba d'una bici. Nos pasos de peatones tengo de salir al costáu del mio neñu, porque ya son decenes les vegaes qu'incívicos "ciudadanos" tuvieren nun tris de llevalu per delantre col semáforu en precaución (qué ironía).
Xuan, yo soi cicloturista...y peatón y automovilista, y se por esperiencia que con respetu y educación hai sitiu pa toos (bono, pa los ciclistes, menos). Y uno ye criticar el diseñu de los carriles en Xixón, que bien ye verdá que tienen abondes chambonaes, y otro ye dir a la contra del usu de la bicicleta. Y eso, amigu míu, ye de CARQUES.