Más sobre quiosqueros y la culpa de PSOE, PP e IU

"Anónimu" dizme lo siguiente al mio comentariu d'apoyu a los quiosqueros y la denuncia de la inutilidá ofensible de PSOE, PP, IU, Areces y los sindicatos:

«Xuan, tienes razón en too, menos en una cosa: aquí el Gobiernu del Principau nun tien pitu que tocar, ya que el problema se genera por una interpretación absurda de la Ley 28/2005, llevada a cabo por el Comisionado que, como sabes, depende del Ministeriu de Hacienda.»
4 de marzo de 2009 0:15


VAMOS ACLARALO:
  1. Los diputaos y senadores teníen que saber, cuando "cagaron" la llei, que los quioscos vendíen tabacu. Non lo sabíen y dempués, tres les protestes de los quioscos, tuvieron que modificala.
  2. Los diputaos y senadores asturianos (y el gobiernu asturianu) bien podíen haber definido, al facer la llei, nel testu llegal, qué yera un quioscu, la definición de quioscu.
  3. En tou casu, anque nun lo tuvieren fecho nel so momentu, ¿nun lo podíen haber fecho con posterioridá -cuando se planteó`l problema colos quioscos asturianos-? ¿Yera tan difícil poner un ensiertu nes Cortes.
  4. Y entá ensin pasar peles Cortes y modificar la Llei, ¿nun podíen presionar e informar al Gobiernu de Zapatero pa una interpretación correcta per parte'l Gobiernu y el Comisionáu?
  5. ¿Ficieren daqué de too esto? ¿Intentárenlo? ¿Ocurrióse-yos siquiera intentalo? Ná de ná.

QUE SE DESENGAÑEN LOS CIUDADANOS Y LOS VOTANTES, A TOOS ELLOS -INCLUIDOS LOS SINDICATOS QUE DICEN DEFENDELOS- IMPÓRTEN-YOS UN PITU: SÓLO LOS QUIEREN PA SACA-YOS EL VOTU Y LES PERRES.

ADEMÁS, NINGÚN DELLOS CREE NA AUTONOMÍA ASTURIANA NIN EN QUE'L SO PAPEL SEA OTRU QUE TRABAYAR PA LOS SOS SEÑORITOS DE MADRID.

No hay comentarios: