El signu de los tiempos (I)

Fai yá más d'un añu, nun de los cada vegada más frecuentes funerales a los que me lleven l'amistá, el recuerdu, la memoria y la voluntá d'honrar al muertu, topé esti testu nun folletín que la parroquia del Corazón de María (Xixón) tenía espardíos pelos bancos.

El folletín, una tira de dos fueyes estrenches doblaes sobre sigu y con un testu en cada cara, tenía esti escritu na que se m'ofrecía a la vista. Recoyilu, guardelu y güei, casi un añu dempués, póngome por fin a trescribilu, finalidá cola que lu recoyí.

Nél pueden observase dos coses: l'aggiornamento, l'adaptación de la Ilesia a los tiempos, y, seguramente, de mou indirectu, la edá de la mayoría los parroquianos. Recomiendo lleelu, que ye prestosu. Equí ta:



TIEMPO DE REVISIÓN 
LA CLÍNICA DEL SEÑOR 
Fui a la clínica del Señor a hacerme una revisión de rutina y constaté que estaba enfermo. 
Cuando Jesús me tomó la tensión, vio que estaba bajo de ternura.
Al medirme la temperatura, el termómetro registró 40º de ansiedad. 
Me hizo un electrocardiograma y el diagnóstico fue que necesitaba varios "baipás" de amor. 
Mis arterias estaban bloqueadas de egoísmo y no abastecían a mi corazón vacío. 
Luego pasé a ortopedia, ya que no podía caminar al lado de mi hermano, y tampoco podía dar un abrazo fraternal pues me había fracturado al tropezar con la envidia. 
También me encontró miopía, ya que no podía ver más allá de las cosas negativas de mi prójimo y de sus defectos.

No hay comentarios: