El signu de los tiempos (y II)

Fai yá más d'un añu, nun de los cada vegada más frecuentes funerales a los que me lleven l'amistá, el recuerdu, la memoria y la voluntá d'honrar al muertu, topé esti testu nun folletín que la parroquia del Corazón de María (Xixón) tenía espardíos pelos bancos.

El folletín, una tira de dos fueyes estrenches doblaes sobre sigu y con un testu en cada cara, tenía esti escritu na que se m'ofrecía a la vista. Recoyilu, guardelu y güei, casi un añu dempués, póngome por fin a trescribilu, finalidá cola que lu recoyí.

Nél pueden observase dos coses: l'aggiornamento, l'adaptación de la Ilesia a los tiempos, y, seguramente, de mou indirectu, la edá de la mayoría los parroquianos. Recomiendo lleelu, que ye prestosu. Equí ta la segunda parte: 

TIEMPO DE REVISIÓN 
LA CLÍNICA DEL SEÑOR 

 Cuando me quejé de sordera, Jesús me diagnosticó que había dejado de oír su voz cada día. 
Y porque hoy Jesús me ha hecho su revisión gratuita, sólo por su gran misericordia, le he prometido tomar los medicamentos que Él me ha recetado:  
Al levantarme, beber un vaso de agradecimiento. 
Al llegar al trabajo, tomar una cucharada de paz y otra de honradez.
A cada hora, ingerir un comprimido de paciencia conmigo y con otros, y una copa de humanidad. 
Al llegar a casa, inyectarme una buena dosis de amor. 
Y antes de acostarme, tomar dos cápsulas de conciencia tranquila. Mi restablecimiento no se hará esperar.

No hay comentarios: